Uw zorg, onze zorg

Welkom bij de Stichting M.M. Delacroix. Een warme thuis voor kinderen en volwassenen met een matig tot diep verstandelijke beperking en voor personen met een niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Een plek om te ontwikkelen maar ook om te genieten.

Bij ons verblijven

Onze open plaatsen

Ben je op zoek naar een plaats om voor korte of langere tijd ondersteuning te krijgen? Bekijk hieronder onze open plaatsen.

Voor ons werken

Werken bij Stichting M.M. Delacroix

Werken bij Stichting M.M. Delacroix dat is thuiskomen. Gelijk thuis zorgen we hier voor elkaar. Voor bewoners en collega's. Iedereen gelijk.

Breng jij dit thuisgevoel mee naar onze organisatie? Bekijk hier onze vacatures!

Wie zijn we

Onze kalender

Op campus Ten Haghedorne worden jaarlijks verschillende activiteiten georganiseerd welke meestal ook toegankelijk zijn voor externe bezoekers.