Evenementen t.e.m. augustus geannuleerd wegens corona

Beste bezoeker,

Gezien de huidige situatie met het coronavirus ziet Stichting Delacroix zich genoodzaakt om haar evenementen voorlopig tot en met augustus 2020 niet te organiseren. We merken allemaal dat we een uitzonderlijke situatie doormaken waarbij ieder van ons zijn steentje moet bijdragen. Het is voor ons dan ook enorm belangrijk om onze bewoners, onze collega’s, maar ook onze medemens in het algemeen te beschermen en behoeden van de verspreiding van deze epidemie.

Onze evenementen brengen veel mensen samen. We vinden een volledige annulatie (en dus géén verplaatsing) van de evenementen  dan ook de enige optie die we hebben.

We zijn ervan overtuigd dat we als organisatie, collega, familielid en gewoon mens allemaal samen een positief eind kunnen maken aan deze situatie. We danken jullie dan ook voor het begrip en kijken uit naar de voorjaarsevenementen van 2021. Verder houden we je graag op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Hou jullie goed
#staysafe