Hagherock

Datum: 25-09-2019

Locatie: Campus Ten Haghedorne

Beste bezoekers,

Elk jaar gaat Hagherock door in de periode van eind juni. Ook dit jaar stond het evenement gepland voor woensdag, 26 juni.

Eind juni werden de weersvoorspellingen duidelijker en duidelijker: extreme temperaturen waren op komst. Op advies van de Federale Overheidsdienst Volksgezondheid, de brandweer en medische diensten hebben we beslist om het evenementen te verplaatsen naar woensdag, 25 september 2019.  Zo kunnen we de veiligheid van iedere bezoeker en elk personeelslid garanderen. Mensen staan bij ons steeds op de eerste plaats.

En zo geschiedde: 25 september komt eraan en we zijn erg trots dat onze affiche nog bijna helemaal hetzelfde blijft! We verwelkomen graag onze artiesten: MURG, DJ Jan Vervloet, De Bempt Band, Steve Tielens, Laura Lynn en Get Ready!

Zin om ook langs te komen? Contacteer ons via hagherock2019@stichtingdelacroix.be en wij regelen voor jou een ticket!

Bedankt en swingende groeten,

Het Hagherock-team

Tickets kosten €13 en zijn steeds beschikbaar via ons mailadres hagherock2019@stichtingdelacroix.be of het algemeen telefoonnummer 016.81.98.31.

In 2018 en 2019 werd Hagherock erkend als een project binnen Leader Hageland+ dat bijdraagt aan de doelstellingen van het Leader-programma in het Hageland. Ons festival werd dan ook mee ondersteund door Leader Hagheland+