Hagherock

Datum: 26-06-2019

Locatie: Campus Ten Haghedorne

Elk jaar net voor de zomervakantie, organiseren we op campus Ten Haghedorne een echt muziekfestival voor onze cliënten, sympathisanten en andere voorzieningen.

Onze eigen Bempt Band geeft hier altijd het beste van zichzelf. Ze brengen sfeer en warmen het publiek op.

Bekende en minder bekende artiesten vervolledigen het programma.

De accommodatie is steeds volledig aangepast aan ons specifieke doelpubliek met onder andere oprijplaten voor rolstoelen, een speciale mixer-stand voor voeding, aangepaste verzorgingsruimtes, …

In 2018 organiseerden we Hagherock reeds voor de twintigste keer. Hiervoor nodigden we artiesten uit die in de Hagherockgeschiedenis van de afgelopen twintig jaar werkelijk een meerwaarde betekenden en bijzonder geliefd zijn bij ons festivalpubliek.

Naar aanleiding van deze jubileumeditie breidden we het festivalterrein ook uit met een heus festivaldorp . Acrobaten, steltenlopers, ballonnen-plooiers, een kookworkshop, fotoshoots, volks- en kermisspelen, een haartooi- en schminkstand, een lounge en snoezelhoek, ijsjes, een suikerspinnen-stand enz… zorgden er mee voor dat deze dag een totale beleving werd op zowel muzikaal, zintuiglijk als sociaal vlak.

Wij kijken alvast uit naar de volgende editie!